Jste zde: Stavebniny homepage > Zákaznické centrum > Reklamační řád a postup při reklamaci

Reklamační řád a postup při reklamaci

Reklamace a způsob vyřízení reklamace.

V případě závad, které mohly být zjištěny při řádné prohlídce zboží po jeho dodání se kupující zavazuje informovat prodávajícího o těchto vadách do tří dnů ode dne převzetí zboží a to prokazatelným způsobem.V případě ostatních závad je kupující povinen uplatnit reklamaci do konce záruční doby. Kupující je povinen uplatňovat reklamaci předložením předmětu plnění a písemným oznámením obsahující co nejpodrobnější specifikaci zjištěné vady předmětu plnění. Při uplatnění reklamace je kupující povinen předložit doklady o zakoupení zboží.



Dotazy

Tento formulář slouží k dotazům, neslouží k nákupu v našem e-shopu, k nákupu využijte náš systém nákupního košíku, vše je velice jednoduché, dozvíte se automaticky cenu za dopravu a ostatní ceny zboží, včetně ceny celkové. V případě poptávky našich dalších služeb kromě nákupu je možno tento formulář využít.

Je důležité abyste zadali alepoň jeden z kontaktů: telefon a nebo e-mail, jinak není jak odpovědět na váš dotaz.



 
Jméno  
Jméno používané pro vaše oslovení v další komunikaci.
Telefon  
Pokud vyžadujete telefonickou komunikaci vložte telefonní číslo.
E-mail  
Vaše e-mailová adresa, pokud očekáváte odpověď, vložte správně a přesně vaší e-mailovou adresu.
Váš dotaz * 
Libovolně dlouhý dotaz ze kterého musí být jasné o co se jedná
Hodnocení našeho e-shopu * 
Vyberte si z rozbalovací nabídky hodnocení našeho e-shopu.
Opište prosím číslo z obrázku: *
 
Napište prosím číslo 8:
 

* Prvky označené hvězdičkou jsou povinné