Jste zde: Stavebniny homepage > Zákaznické centrum > Reklamační řád a postup při reklamaci
Reklamační řád a postup při reklamaci
Reklamace a způsob vyřízení reklamace.V případě závad, které mohly být zjištěny při řádné prohlídce zboží po jeho dodání se kupující zavazuje informovat prodávajícího o těchto vadách do tří dnů ode dne převzetí zboží a to prokazatelným způsobem.V případě ostatních závad je kupující povinen uplatnit reklamaci do konce záruční doby. Kupující je povinen uplatňovat reklamaci předložením předmětu plnění a písemným oznámením obsahující co nejpodrobnější specifikaci zjištěné vady předmětu plnění. Při uplatnění reklamace je kupující povinen předložit doklady o zakoupení zboží.
Dotazy
Tento formulář slouží k dotazům, neslouží k nákupu v našem e-shopu, k nákupu využijte náš systém nákupního košíku, vše je velice jednoduché, dozvíte se automaticky cenu za dopravu a ostatní ceny zboží, včetně ceny celkové. V případě poptávky našich dalších služeb kromě nákupu je možno tento formulář využít.
Je důležité abyste zadali alepoň jeden z kontaktů: telefon a nebo e-mail, jinak není jak odpovědět na váš dotaz.
* Prvky označené hvězdičkou jsou povinné
Telefon: 602 194 344
Pracovní doba operátora:
Po-Pá 8-17 hod. a So 8-12 hod.
E-mail: info@stavebniny-rychle.cz
Kontaktní formulář
Pracovní doba operátora:
Po-Pá 8-17 hod. a So 8-12 hod.
E-mail: info@stavebniny-rychle.cz
Kontaktní formulář
Copyright © 2023 Stavebniny, webdesign by PERUS